Вакансії
ВИКЛАДАЧ БАЗОВОЇ ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Вимоги:
– Вища освіта.
– Стаж роботи на аналогічній посаді від 2 років.
– Вільне володіння українською мовою.
– Знання комп’ютера (Word, Excel, E-mail, Internet).
– Відповідальність, уважність, старанність.
Обов’язки:
– Викладання курсу “Теоретична підготовка базової загальновійськової підготовки”.
Умови роботи:
– П’ятиденний робочий тиждень з 9-00 до 17-00.
– Офіційне працевлаштування.
Перевага надається звільненим з військової служби, ветеранам війни або ветеранам військової служби, у тому числі викладачам кафедр військової підготовки.
АДМІНІСТРАТОР ЄДЕБО
Вимоги:
– Вища освіта.
– Стаж роботи на аналогічній посаді від 2 років.
– Вільне володіння українською мовою.
– Знання комп’ютера (Word, Excel, E-mail, Internet).
– Відповідальність, уважність, старанність.
Обов’язки:
– внесення основних даних від навчального закладу до Єдиної державної електронній бази з питань освіти;
– виконання обов’язків згідно інструкції по роботі з ЄДЕБО (основні розділи: здобувачі освіти, вступна кампанія, кадровий склад, групи забезпечення, звернення, фізичні особи);
– замовлення документів про освіту та дублікатів;
– замовлення студентських квитків;
– організація та ведення документообігу вступної кампанії.
Умови роботи:
– П’ятиденний робочий тиждень з 9-00 до 17-00.
– Офіційне працевлаштування.
ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА
Вимоги:
– Вища освіта.
– Стаж роботи на аналогічній посаді від 2 років.
– Вільне володіння українською мовою.
– Знання комп’ютера (Word, Excel, E-mail, Internet).
– Відповідальність, уважність, старанність.
Обов’язки:
– Ведення робочого графіку ректора, участь в плануванні і організація зустрічей, нарад, телефонних переговорів.
– Організація документообігу.
– Ділова переписка.
– Контроль своєчасної оплати рахунків.
– Систематизація процесу взаємодії між співробітниками і відділами.
– Формування звітності за запитом ректора.
– Виконання доручень ректора.
Умови роботи:
– П’ятиденний робочий тиждень з 9-00 до 17-00.
– Офіційне працевлаштування.
Методист
Вакансія “Методист” є важливою складовою нашої команди. Методист є відповідальним за організацію та планування навчального процесу, розвиток навчальних програм та методичних матеріалів, а також координацію роботи викладачів та студентів.
Обов’язки:
– Розробка та оновлення навчальних програм та методичних матеріалів з урахуванням сучасних тенденцій.
– Планування та організація навчального процесу, включаючи розклад занять.
– Ведення документації навчального процесу.
Вимоги:
– Вища освіта.
– Досвід роботи в галузі освіти або методичної роботи буде перевагою.
– Знання сучасних методик навчання..
– Вміння працювати з комп’ютером та офісними програмами.
– Відмінні комунікаційні та організаційні навички.
ДЕКАН
Київський університет ринкових відносин запрошує висококваліфікованих кандидатів на посаду Декана факультету бізнес-адміністрування та права. Ми спеціалізуємось на підготовці фахівців в галузі економіки, менеджменту, публічного адміністрування, маркетингу, фінансів та права. Наш університет має багаторічний досвід у сфері вищої освіти.
Обов’язки:
– Керівництво та організація роботи факультету, включаючи планування, координацію та контроль за навчальними програмами та академічними процесами;
– Розвиток та впровадження стратегічних напрямків розвитку факультету;
– Забезпечення високої якості навчання;
– Співпраця з іншими підрозділами університету та студентськими організаціями для забезпечення підтримки та розвитку студентського життя.
Вимоги:
– Вища освіта, наявність наукового ступеня кандидата наук;
– Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років;
– Високі керівницькі та організаційні здібності;
– Відмінні комунікативні навички та здатність до співпраці зі студентами, викладачами та співробітниками університету.
ДВІРНИК
Вимоги:
– Відповідальність.
– Мінімальні знання інструктажів з охорони праці.
– Не зловживання алкоголем та не вживання наркотиків.
Обов’язки:
– Здійснення прибирання території, яка прилягає до університету.
– Своєчасне очищення від снігу та льоду тротуарів, доріжок, парковочного майданчика, посипання їх піском.
– Догляд за збереженням і справністю інвентарю, бачків, ящиків для сміття.
– В літній час поливання водою подвір’я.
– Слідкування за збереженням надвірного обладнання, парканів, сходів тощо, а також зелених насаджень.
– Слідкування за доступом на територію сторонніх осіб, збереження парканів, дверей, замків і т.п. у разі відсутності охоронця.
– Залучення до ремонтних робіт в університеті.
– Забезпечення знищення амброзії та високої трави на території університету.
– Дотримання правил техніки безпеки та протипожежної безпеки на території університету.
Надсилайте Ваше резюме на e-mail: rectorat@kumr.edu.ua, або звертайтесь за телефонами:
(050) 448-97-05 (відділ кадрів)
(044) 295-66-04 (приймальня)